FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

catering dietetyczny faq

Każdy dostarczony przez nas posiłek jest szczegółowo opisany. Wystarczy zapoznać się z etykietą, by wiedzieć, kiedy jaki posiłek należy zjeść. Posiłki są gotowe do spożycia, nie trzeba ich rozdzielać, a nawet wykładać z opakowań. 

Posiłki dostarczane przez naszych dostawców znajdują się w specjalnych opakowaniach. Na etykietach jest informacja, w jakich warunkach należy je przechowywać aż do momentu spożycia. Najczęściej muszą to być warunki chłodnicze. Później posiłki wymagają podgrzania.

Catering na sobotę i niedzielę dostarczamy w soboty. Standardowo w godzinach od 19:00 do 7:30. Ma to na celu zachowanie świeżości i jakości przygotowanych posiłków. Dokładne godziny dowozu są jednak uzależnione od strefy dostaw.

Zamówienie można złożyć telefonicznie oraz internetowo. Zachęcamy do składania zamówień za pośrednictwem naszej strony. Panel klienta działa intuicyjnie. Można w nim łatwo skonfigurować swoje menu i opłacić usługę.

Istnieje możliwość płatności gotówką, czyli przy odbiorze. Polecamy jednak płatności bezgotówkowe, dokonywane przy składaniu zamówienia poprzez panel klienta. Dzięki temu w momencie dostawy posiłków klient nie musi być w domu.